Wizytówka, strona internetowa dla firmy,marketing i reklama w katalogu
Data: 2022-01-30, Data edycji: 2022-01-30
Wskazówki SEO ułatwiające wypełnienie formularza w tym katalogu.
Każda strona internetowa dla firmy w naszym katalogu jest zoptymalizowana pod kątem SEO. Optymalizacja stron wykonana w taki sposób aby walczyć o jak najwyższe pozycje w wyszukiwarkach. Jeżeli znajduje się on w pierwszej setce, zamieszczony na nim link dofollow jest zliczany do puli pozytywnych linków i podnosi ranking linkowanej strony.
Strona wizytowka jest tak zoptymalizowana, aby te pozycje były jak najwyższe.
Wykonaj poniższe zalecenia Twój wpis będzie wyżej w wyszukiwarce i wyżej w SERP. Widoczność wpisu i ilość odwiedzających to najlepszy czynnik rankingowy.
Strona wizytowka- część meta.
Strona dla firmy ma słowa kluczowe wpisane w części meta keywords.
Można to sprawdzić tylko przechodząc do źródła strony. Zobacz to na przykład w przeglądarce firefox-> menu/narzędzia/dla twórców witryn/źródło strony.
Meta description.
W meta description (źródło strony) natomiast znajduje się nazwa firmy (strony) i pierwsze słowa kluczowe ograniczone do 180 znaków. Google właśnie meta description traktuje wyjątkowo i ta treść jest brana pod uwagę w tworzonych rankingach.
Z tego powodu dodając wpis w katalogu słowa kluczowe, na których ci najbardziej zależy powinny być na początku i powtórzone w opisie firmy (strony) 2-3 krotnie.
Jeżeli tak zrobisz jest duża szansa, że pojawią się one wysoko w rankingu (o ile nie są mocno konkurencyjne).
Wizytowka firmy (strony) w naszym katalogu
Zobacz omawiany -> wpis.
Każda strona internetowa dla firmy w naszym katalogu zawiera słowa kluczowe wypisane na górze i pogrubione - treść w ten sposób wyróżniona jest traktowana jako ważniejsza -patrz obraz poniżej.
Opis i oferta firmy.
Najważniejszy jest opis firmy, który powinien być jak możliwie jak najdłuższy i oczywiście unikalny. Długość tekstu jest ważnym czynnikiem rankingowym. Oferta firmy również powinna być unikalna.
Tytuł strony
Najbardziej na naszej stronie promowana jest nazwa firmy (strony). Znajduje się ona w:
1. tytule strony
2. tagu meta description
3. w nagłówkach h1 i h2, co gwarantuje odnotowanie tego faktu przez wyszukiwarki.
Tytuł strony jest ograniczony w skrypcie do 50 znaków. Jeżeli nazwa firmy jest krótka, możesz dodać w tytule słowo kluczowe- bardzo dobrze działa dla SEO. Na przykład "alba.pl-stroje komunijne, świece komunijne" .
Następnie słowa te muszą pojawić się na początku w formularzu w polu "słowa kluczowe" i powtórzone 2-3 krotnie w polu formularza "opis firmy/wersja polska" lub w polu "oferta firmy/wersja polska".
Logo firmy
Logo firmy można dodać później, nie tylko w momencie dodawania wizytowki. Do każdego dodanego loga automatycznie jest dodawana nazwa firmy w kodzie html tego obrazka. To znaczy, że w img (kod strony) kodu html jest już wpisany parametr alt z nazwą firmy np. alt="FotosBudka.pl". Jest to ważny czynnik rankingowy i na pewno wyszukiwarki to odnotują. W przypadku braku loga wyświetlany jest obrazek domyślny.
Linkowanie wewnętrzne
Zadbano także o linkowanie wewnętrzne tak mocno wpływające na pozycje w google.
Na każdej stronie wpisu znajdują się odnośniki do innych kategorii, podkategorii i województwa (strzałki na zdjęciu powyżej).
Na samym dole strony wizytówki są wyszczególnione linki do innych podobnych wpisów (zdjęcie poniżej-"zobacz także"), ale nasz katalog promuje w tym miejscu tylko wpisy standard. Z tego powodu zalecamy dodanie wpisów standard, które są wyróżniane również w innych zestawieniach zawsze na początku.
Marketing i reklama w katalogu.
Po zaakceptowaniu wpisu przez admina dobrze jest własny wpis podlinkować.
Wpisy standard są automatycznie reklamowane w social media-> zobacz , a o marketing i reklamę wpisów mini zatroszczyć się samemu wykorzystując przyciski "lubię to", "tweetnij" ... (zdjęcie poniżej). Dokładniej wszystkie czynności opisuje ten -> poradnik (strzałka na zdjęciu poniżej).
Czy reklama na facebooku jest skuteczna - zapoznaj się z przeprowadzonym testem z wykorzystaniem narzędzia Ahrefs.
Zdjęcie poniżej obrazuje pozytywne działanie podlinkowania wpisów w social media i wpływu linkowania wewnętrznego na pozycję w google wpisów z naszych katalogów. Przedstawia ono widoczne słowa kluczowe w katalogu ikatalogfirm.pl w wyszukiwarce (pozycja "keyword"), adres strony docelowej po kliknięciu (path), jej miejsce w rankingu (position) i ilość wyszukań w miesiącu tego słowa kluczowego (search volume).
Większość adresów w katalogu pojawiające się w pierwszej setce to są wpisy standard. Co świadczy o tym, że linkowanie wewnętrzne i reklama w socjal działają pozytywnie. Pojawienie się na tej liście to zaliczenie linku z katalogu do odnośników pozytywnych. Warto dodawać wpisy standard w naszym katalogu.
Aby każdy link dofollow był uważany za wartościowy, strona firmy na której jest umieszczony musi być zostać odnotowana w pierwszej dziesiątce, ewentualnie w pierwszej setce listy wyszukań. Warto się o to postarać.
Pozostałe linki są ignorowane- czyli niebrane pod uwagę przy sporządzaniu rankingu stron.